RG logo tungsten orange-mailchimp

Emocinis išsekimas, energijos stoka yra perdegimo sindromo požymiai.

kiek turite perdegimo požymių?​

  • Vakare jaučiuosi labiau pavargęs, nei tai būdavo anksčiau?
  • Vis sunkiau mobilizuotis ir susikaupti darbui?
  • Labiau nei anksčiau nervina klientai ir kolegos?
  • Stipriai sumažėjęs pasitenkinimas darbu?

Kodėl mes perdegame?

Perdegame, nes:

  • pamirštame savo tikruosius poreikius;
  • nesame atradę mums tinkamiausio poilsio būdo;
  • didelis kiekis susikaupusio emocinio ir socialinio streso darbe;
  • pavargę vartojame „greitą poilsį“;

Mūsų darbo ritmas panašus į sportininko nespėjusio atsistatyti ir siekiančio pradėti sportuoti. Neatsistatę, nepailsėję mes bandome dirbti lyg esame kupini jėgų, nors realiai dirbame maža dalimi savo pajėgumo.

Darius Pietaris

konsultantas, Ramybės galia autorius

Tik tas, kas moka gerai ilsėtis, gali gerai dirbti. 

Prof. Eugenijus Laurinaitis

psichoterapeutas, Ramybės Galia autorius

4 svarbiausi aspektai

Tyrinėdami profesinio perdegimo sritį atsirinkome 4 aspektus, kurių pagalba galime labiausiai keisti esamą situaciją.

Reakcijos į stresorius

Stresas lyg turbo mygtukas kompiuterinėse lenktynėse. Jį spaudžiame, automobilis įgauna didesnę galią. Žaidime šiam mygtukui yra limitas, o gyvenime mes jį spaudžiame nuolatos. Taip suveikia išspaustos citrinos efektas.

Daugiau laimės potyrių

Gyvename tikslų visuomenėje. Aukščiausi tikslai - ilgalaikiai tikslai. Todėl dažnai pamirštame balansuoti ties dvejomis labai panašiomis idėjomis. Kelias link laimės ir kelias yra laimė. Labai panašu, bet skiriasi. Laimė stiprus energijos šaltinis.

Mokytis ilsėtis ir atsistatyti

Matome, kad daugelis miega per mažai. Miego stoka nesuteikia daugiau laiko, o mažina efektyvumą. Taip ir su kitais poilsio įpročiais. Rezultatas žemas efektyvumas, o ne sutaupytas laikas.

Emocinis poilsis

Dažnai reikia šypsotis klientams, net jeigu jaučiamės kitaip. Tai reikalauja daug jėgų. Vakare jaučiamės išsekę. Tai nėra fizinis ar protinis nuovargis. Esame pavargę emociškai. Štai kodėl įprastas poilsis nepadeda pasikrauti jėgų. Tam reikia emocinio poilsio.

Eugenijus Laurinaitis apie šiuos 4 elementus

Imtis pokyčių dabar

„Ramybės galia“ – įrankių rinkinys, kuris gali padėti sumažinti perdegimo grėsmę ir pagerinti kasdienio gyvenimo kokybę.

Galite rinktis iš šių dvejų variantų. 

Bazinis. Gausite pagrindinę medžiagą su pratimais ir svarbią informaciją. 6 savaitės. Kaina 81 € su pvm.

Išplėstas. Pratimai ir medžiaga bus parenkama pagal jūsų testo rezultatus. 6 savaitės. Kaina 240 € su pvm

Efektyvus tiek pirmas, tiek antras. Antrame gaunate bazinius ir parinktus pratimus.

6 savaitės augimui ir pokyčiams.

Kaip vyksta?

Sudėjome į šį kursą geriausias praktikas ir vertingas žinias. Jums tereikia praktikuoti ir išmoksite įveikti profesinį perdegimą.

6 savaitės

Pokyčiams reikia laiko, todėl sukūrėm 6 savaičių kursą, kurio metu galite pakloti pamatus pokyčiams.

Užduotys el. paštu

Mokysitės ir treniruositės ten kur jums patogu, jums patogiu metu. Niekur nereikės vykti ar derinti laiko.

2-4 val. per savaitę

Didžioji dalis dalyvių skiria kursui apie 2–4 val.

Įdomu ir naudinga

Atrinkome vertingus metodus, įdomias istorijas ir sudėjome geriausias praktikas.

Konsultuotis internetu

Visada galėsite pasitikslinti ir užduoti klausimus apie užduotis ar kitus su dalyvavimu susijusius klausimus.

Galimybė daryti pertraukas

Galėsite padaryti 1 savaitės pertrauką ir tęsti kursą. Ši galimybė padeda užbaigti pradėtus kursus.

Užsiregistruoti

Susisiekti:

augimas@ramybesgalia.lt

+37066654548

Susisiekti arba užduoti klausimą

Užsisakykite naujienas

Close Menu