RG logo tungsten orange-mailchimp

Sužinokite, kaip įveikti perdegimą ir turėti daugiau jėgų kasdienai.

Patikrinome daugiau nei 500 žmonių. 2/3 turi aukštą perdegimo lygį. Didžioji dalis nežino ko imtis ir kiekvieną rytą jaučiasi vis labiau išsekę.

Perdegimo požymiai

Kuo anksčiau atpažinsi perdegimą, tuo lengviau iš jo išlipti.

TOP 3 požymiai, kuriuos jaučiant reikia imtis pokyčių, nes jų ignoravimas atima gyvenimo džiaugsmą, didina pasiekimų kainą ir augina baimę dirbti.

  • Ryte trūksta energijos eiti į darbą, o dienos pabaigoje jaučiuosi išsekęs;
  • Sumažėjo pasitenkinimas darbu ir pasitikėjimas savimi;
  • Vis dažniau užknisa kolegos, klientai, o kartais net artimieji.
„Ramybės Galia“ yra priemonių rinkinys įveikti perdegimą. Darius Pietaris
Tik tas, kas moka gerai ilsėtis, moka gerai dirbti. Eugenijus Laurinaitis

Nuovargis ir perdegimas skirtingi dalykai. Net pailsėjus, jaučiamės išsekę.

Pavargus užtenka pailsėti. Perdegus mes išsenkame, todėl reikia atsistatyti. Patikrinome aibę metodų ir atrinkome geriausius perdegimo įveikai.

  • 2-3 mėn. gairės įveikti perdegimą;
  • Metodai susigrąžinti aukštą produktyvumą.
  • Aiškios instrukcijos nuo ko pradėti ir ką daryti.

Kurso autoriai yra psichoterapeutas Eugenijus Laurinaitis, konsultantas Darius Pietaris ir Aleksejus Žaltkovski, kuris specializuojasi nuotolinio ugdymo srityje.

Ką daryti?

Kaip įveikti perdegimą?

Patirtis rodo, kad perdegus neveikia patarimai: daugiau sportuok, ilsėkis, mąstyk pozityviai, neimk į galvą, nes neturime energijos ir dažnai norisi tik pasislėpti.

Todėl pradžioje skirsite dėmesį refleksijai ir savistabai. Pavyzdžiui rašyti. Tai padeda įnešti daugiau sąmoningumo ir geriau suvokti savo poreikius.

Vėliau ieškome kas daugiausiai atima energijos. Mokomės mažinti bereikalingo nerimo kiekį.

Žiūrėti video: 4 svarbiausi veiksniai įveikiant perdegimą.

Eugenijus Laurinaitis apie 4 svarbiausius veiksnius įveikiant perdegimą.

Vienam sportuoti sunku, o čia lyg sporto klubas. Paskatina dalyvauti.

Kaip vyksta kursas?

Perdegimui įveikti reikia laiko, todėl pasirinkome el. laiškų formatą. T.y. 2-3 mėnesius reguliariai gausite laiškus, kuriuose bus pratimai ir kita reikalinga medžiaga. 

  • Bendra trukmė apie 2–3 mėn.
  • Intensyvumas: apie 2-4 val. per savaitę;
  • Viskas pateikta aiškiai ir suprantamai. Tereikia atlikti gautus pratimus;
  • Laiką skirsite Jums patogiu metu, nereikės derintis prie organizatorių.

KAIP PRADĖTI?

Užsiregistravus gausite diagnostikos klausimynus, kurie leis nustatyti kiek gebate atsistatyti, ar esate perdegęs bei įvertinti miego kokybę.

Esant aukštam perdegimui, pradėsite nuo specialios dalies. 

DU VARIANTAI:

Bazinis (81 €) – gausite prieigą prie metodų ir reikalingą informaciją. Tinka neperdegusiems, dalyvaujant prevenciniais tikslais.

Išplėstinis (240 €) – pratimai ir medžiaga bus parenkama pagal jūsų testų rezultatus bei gausite daugiau individualių komentarų. 

Perdegus vis mažiau jėgų darbui, vis daugiau rūpesčių atsinešame į namus bei apleidžiame savo poreikius. Dalyvaukite, nes laikas tai keisti.

Registruotis

Susisiekti arba užduoti klausimą

Užsisakykite naujienas

Close Menu