RG logo tungsten orange-mailchimp

Susigrąžinti turėtą energiją ir motyvaciją darbuose bei tiksluose.

Jei sumažėjo produktyvumas?

Buvote produktyvus. Siekėt užsibrėžtų tikslų. Darėt daugiau nei kiti ir pasiekdavote rezultatą, o dabar kritęs energijos kiekis ir trūksta motyvacijos? Tai profesinis perdegimas.

Kai perdegame, mums trūksta energijos. Mažėja motyvacija. Atsiranda dvejonė savimi. Darbams padaryti reikia vis daugiau pastangų.

Kai trūksta energijos kasdieniams darbams

Perdegimo požymiai

Kuo anksčiau atpažinsi perdegimą, tuo lengviau iš jo išlipti.

TOP 3 požymiai, kuriuos jaučiant reikia imtis pokyčių, nes jų ignoravimas atima gyvenimo džiaugsmą, didina pasiekimų kainą ir augina baimę dirbti.

  • Ryte trūksta energijos eiti į darbą, o dienos pabaigoje jaučiuosi išsekęs;
  • Sumažėjo pasitenkinimas darbu ir pasitikėjimas savimi;
  • Bendraujant su kolegomis, klientais ir kartais namiškiais atsiranda per daug susierzinimo.

Perdega energingiausi žmonės, kurie stokoja gebėjimo atsistatyti po įtempto darbo.

Jeigu prisiminsime produktyvumo piką – buvome ramūs, užtikrinti ir kupini energijos. Ramybė yra galios šaltinis. 

Išmokime susigrąžinti savo ramybės galią.

Darius Pietaris

konsultantas, Ramybės galia autorius

Išmokite susigrąžinti produktyvumą, energiją ir motyvaciją darbuose ir tiksluose. Grįžti į savo vėžęs iki perdegimo.

Tik tas, kas moka gerai ilsėtis, moka gerai dirbti. Eugenijus Laurinaitis

Nuovargis ir perdegimas skirtingi dalykai. Net pailsėjus, jaučiamės išsekę.

Pavargus užtenka pailsėti. Perdegus mes išsenkame, todėl reikia atsistatyti. Patikrinome aibę metodų ir atrinkome geriausius susigrąžinti produktyvumą, motyvaciją ir entuziazmą.

  • 2-3 mėn. gairės įveikti perdegimą;
  • Metodai susigrąžinti aukštą produktyvumą.
  • Aiškios instrukcijos nuo ko pradėti ir ką daryti.

Kodėl mes perdegame?

Mes daug padarydavome, buvome motyvuoti, nes turėjome daug energijos. Nepasipildžius energijos bakų, mes bandome dirbti taip pat. 

Galiausiai pasiekiame ribą, kai išsenkame ir neturime energijos. Tada mažėja pasitenkinimas, motyvacija, džiaugsmas. 

Pusėtinas produktyvumas kelia dar didesnį susierzinimą ir kelia daug neigiamų emocijų bei mažina savivertę.

Kaip atsistatyti?

Susigrąžinti turėtą energiją!

Patirtis rodo, kad tai 4 svarbiausi elementai.

  • Mokytis papildyti 4 energijos bakus (kūnas, protas, emocijos, prasmė).​
  • Mokytis patirti daugiau pasitenkinimo ir džiaugsmo. Balansas tarp kelias į laimę ir laimė yra kelias;​
  • Bereikalingų stresorių mažinimas ir mokymasis naudoti stresą kaip energijos šaltinį;​
  • Kurti socialinius ryšius, padedančius įgauti daugiau energijos.​

Ko mokysimės ir kokių atsakymų ieškosime?

  • Kaip atsistatyti po įtemto darbo?
  • Kaip nesinešti problemų namo?
  • Kaip rasti laiko poilsiui?
  • Kaip gerinti miego kokybę?
  • Kaip apsisaugoti nuo pervargimo?
  • Kaip didinti produktyvumą pauzių ir pertraukų pagalba?
  • Kaip mažinti bereikalingo streso kiekį ir prisijaukinti reikalingą stresą?

2-3 mėn. augimui ir pokyčiams.

Kaip viskas vyks?

Sudėjome į šį kursą geriausias praktikas ir vertingas žinias. Jums tereikia praktikuoti ir išmoksite susigrąžinsite turėtą energiją.

Trukmė 2-3 mėn.

Pokyčiams reikia laiko, todėl sukūrėm 2-3 mėn. kursą, kurio metu galite pakloti pamatus pokyčiams.

Užduotys el. paštu

Mokysitės ir treniruositės ten kur jums patogu, jums patogiu metu. Niekur nereikės vykti ar derinti laiko.

2-4 val. per savaitę

Didžioji dalis dalyvių skiria kursui apie 2–4 val. per savaitę.

Įdomu ir naudinga

Atrinkome vertingus metodus, įdomias istorijas ir sudėjome geriausias praktikas.

Konsultuotis internetu

Visada galėsite pasitikslinti ir užduoti klausimus apie užduotis ar kitus su dalyvavimu susijusius klausimus.

Galimybė daryti pertraukas

Galėsite dalyvauti Jums tinkamu tempu.. Ši galimybė padeda užbaigti pradėtus kursus.

Ką darysite dalyvaudami?

  • Rašysite ir atliksite savirefleksijos užduotis, ko pagalba padidinsite sąmoningumą;
  • Stebėsite stresorius ir reakcijas į juos. Tai padės išsiugdyti konstruktyvias reakcijas;
  • Mokysitės daryti pertaukas ir pauzes, kurios padeda turėti daugiau energijos;
  • Mokysitės uždaryti varginančius klausimus, kurie vis sekina;
  • Išbandysite kitus metodus, padedančius atsistatyti po įtempto darbo.

Kurso autoriai yra prof. Eugenijus Laurinaitis, Darius Pietaris ir Aleksejus Žaltkovski.

DU VARIANTAI:

Bazinis (81 €) – gausite prieigą prie metodų ir reikalingą informaciją.

Išplėstinis (240 €) – pratimai ir medžiaga bus parenkama pagal jūsų testų rezultatus bei gausite daugiau individualių komentarų. 

Išmokite susigrąžinti produktyvumą, energiją ir motyvaciją darbuose ir tiksluose. Grįžti į savo vėžęs iki perdegimo. ​

Registruotis

Susisiekti arba užduoti klausimą

Užsisakykite naujienas

Close Menu